Regulamin Sklepu Internetowego ARMEN
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest firma Armen – Wyroby Tartaczne, Artur Galstyan, zwana dalej Armen, hello@armen.com.pl, z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2/2, 68-113 Chotków, NIP 92418327.
- Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
– poprzez metodę zakupu dostępną na stronie po kliknięciu „Dodaj do koszyka” lub kliknięciu ikony koszyka znajdującej się na zdjęciu każdego produktu a następnie podaniem informacji potrzebnych do złożenia zamówienia oraz wybraniem metody płatności (a następnie zapłatą za produkt),
– poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
– e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
– telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt. - Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
§3 Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce formy płatności:
a) Przelew
b) PayU
c) Pobranie
d) Płatność przy odbiorze w siedzibie firmy Armen - Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4 Realizacja złożonego zamówienia
- Realizacja zamówienia następuje w ciągu 1 do 7 dni roboczych po:
– W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
– W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (nr konta podany w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia), w tytule przelewu należy wpisać ID zamówienia. O ewentualnym wydłużonym okresie realizacji klient będzie poinformowany poprzez wiadomość email. - Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).
- Zamówienie zostaje anulowane, jeżeli Kupujący nie opłaci zamówienia w terminie 5 dni roboczych od daty wysłania e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia przez ARMEN.
Sklep po 3 dniach od daty zawarcia umowy wysyła przypomnienie o nie dokonanej płatności. - Każdy produkt ma określony koszt wysyłki w Polsce jak i za granicą. Koszty mogą się różnić w zależności od wagi produktu. Kwota za dodatkowy produkt zamówienia do wagi nieprzekraczającej 0,5 kg jest podwyższona o 1 zł za każdy następny produkt oraz 2zł w przypadku produktów powyżej 1kg.
- W przypadku zakupu większej ilości sztuk proszę Kupującego o kontakt na adres e-mail: hello@armen.com.pl, w celu ustalenia kosztów wysyłki.
- W przypadku braku dostępności przedmiotu istnieje możliwość zamówienia poprzez formularz kontaktowy.
- W przypadku, gdy po upływie 14 dni od wysłania, paczka nie dojdzie do Kupującego, proszę o powiadomienie Armen o tym fakcie. Zostanie wówczas złożona reklamacja w punkcie nadania paczki. Po rozpatrzeniu reklamacji Kupujący otrzyma przelewem na konto bankowe zwrot pieniędzy za produkt wraz z kosztami przesyłki.
§5 Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamację należy złożyć na adres email: hello@armen.com.pl
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
- Gdy reklamacja zostanie uznana przez Sklep należy odesłać przedmiot na koszt Kupującego. Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem.
- Sklep po odebraniu przesyłki z reklamowanym przedmiotem wyśle potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje na konto bankowe Kupującego kwotę w wysokości ceny reklamowanego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z oświetlenia lub indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów a otrzymanego produktu wynikające z użycia różnorodnego materiału jakim jest drewno nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
- Sprzedawca zastrzega, że wszystkie projekty są tworzone ręcznie, zatem każdy z nich może różnić się od siebie kształtem, fakturą, kolorystyką, wymiarem oraz elementami graficznymi (różnice widoczne mogą być podczas zakupu kilku sztuk). Armen dokłada starań aby różnice w kompletach były jak najmniejsze. Różnice takie nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jej zawarcia, pod warunkiem:
– że przedmiot nie jest uszkodzony,
– że nie był wykonany na indywidualne zamówienie (świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą).
– że przedmiot, który z uwagi na ich charakter nie może zostać zwrócony - W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.
- W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.
§7 Ochrona prywatności
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.
- Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
- Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§8 Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć, rozwiązań technicznych i projektowych oraz opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
- Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
- W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
Dziękujemy i życzymy udanych zakupów!